Prijava na blog.hr =>
Korisne stranice =>

Izrada Web Stranice i Bloga - Tutoriali za početnike

Tutoriali o Izradi Web Stranice i Bloga

Serije, filmovi i crtići

Zarada na internetu

20+ centa na dan

Logiptc stranica

Podijeli blog s drugima =>
Razni alati =>
Page Rank Check
eXTReMe Tracker
__________________I__Z__B__O__R__N__I__K__________________

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
i dobrodošlicu želim tebi, posjetitelju iz države koji si na dan u sati došao na moj skromni blog (i to na stranicu ). Došao si sa: . Nadam se da ce ti ovaj blog pomoci na neki nacin. Ovo je tvoja posjeta te si jedan od posjetitelja koji su trenutno na blogu i trebalo je sekundi da se blog otvori. Slobodno opet navrati.

Plavušino pismo sinu

Dragi sine,

Pišem ti ovo pismo, kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo, znaci
da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš, javi mi, tako da ti ga ponovno pošaljem.
Pišem sporo, jer znam da sporo citaš.Neki dan je tvoj otac procitao u
novinama da se, po statistikama, vecina saobracajnih nesreca dogada 1 km
od kuce, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuce. Kuca je
prelijepa, imamo cak i veš mašinu, ali ne znam da li radi. Jucer sam stavila
veš da se pere, povukla vodu i veša više nije bilo.
Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošle nedjelje samo je dva puta padala kiša -
prvi put je trajalo 3 dana, a sljedeci put 4 dana.
U vezi one jakne koju su želio, tvoj ujak Drago mi je rekao da, ako ti je
budemo slali, da skinemo gumbe, pošto su dosta teški, jer to bi više koštalo,
tako da smo skinuli gumbe i stavili ih u džep.
Napokon smo sahranili tvog djeda: pronašli smo njegovo tijelo kada smo
cistili kucu. Bio je u ormaru od onoga dana kada je pobijedio, dok smo se
igrali skrivaca.
Prije nekoliko dana eksplodirala je boca plina u kuhinji: tvog oca i mene je
izbacilo van kroz prozor. Koji osjecaj! Nakon toliko godina, otac i ja smo prvi
put izašli van zajedno. Pošto vec spominjem tvoga oca - dobio je novi
posao! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi…zaposlili su ga
na gradskom groblju…održava travnjak.
Tvoja sestra Branka,, znaš ona koja se udala za svog muža…napokon je
rodila! Ne znamo još spol, tako da ne znam da li si postao tetka ili ujak…ako
bude curica, tvoja sestra ce je zvati po meni… Cini mi se malo cudno da
svoju kcer zove "mama".
Tvoj rodak Mirko se oženio…po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica. I
da znaš da više ne vidamo tvoga ujaka Željka, onoga koji je umro prošle
godine… A da ne govorim o tvom bratu Peri…on je grozan…zatvorio je vrata
od auta, a unutra su ostali kljucevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo
duplikat i kako bi nas sve izvukao iz auta. Katastrofa!
Dobro sine, necu ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Porodica koja je
ovdje prije nas živjela, uzela je kucni broj sa zida i ponijela ga sa sobom.
Ako vidiš Anicu, pozdravi je, a ako je ne vidiš, nemoj joj ništa govoriti.

Mama koja te voli.

P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam vec zatvorila kuvertu.

petak, 26.12.2008.

Podijeli s drugima: | | | | | | |

----------------------------------------------------------
Komentari (0) - Link posta - Idi na vrh bloga

Prevedi blog =>

Pretraži blog ili web =>
Web lynks.blog
Predloži temu, komentiraj =>
Posjeti po zemljama =>
free counters

| Početna | Prijatelji | Podrška | Zahvala | Pravila | Razmjena | Info |

Copyright © 2008-2011 lynks.blog.hr