Prijava na blog.hr =>
Korisne stranice =>

Izrada Web Stranice i Bloga - Tutoriali za početnike

Tutoriali o Izradi Web Stranice i Bloga

Serije, filmovi i crtići

Zarada na internetu

20+ centa na dan

Logiptc stranica

Podijeli blog s drugima =>
Razni alati =>
Page Rank Check
eXTReMe Tracker
__________________I__Z__B__O__R__N__I__K__________________

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
i dobrodošlicu želim tebi, posjetitelju iz države koji si na dan u sati došao na moj skromni blog (i to na stranicu ). Došao si sa: . Nadam se da ce ti ovaj blog pomoci na neki nacin. Ovo je tvoja posjeta te si jedan od posjetitelja koji su trenutno na blogu i trebalo je sekundi da se blog otvori. Slobodno opet navrati.

Kratke zagonetke

Što je to što je ovako opisano: cetiri uha, dva trbuha?




Što pripada tebi, a drugi to rabe više od tebe!




Hrani se sama sobom, i kad se izjede, onda umire!




Tko bez jednog slova ostaje SAM?




Kad se rodi hoda na 4 noge, kad odraste na 2 noge, a kad ostari na 3 noge.
Što je to?




Papa ga ima, al ga ne koristi. Otac ti ga ima, a koristi ga tvoja majka.
Casnim sestrama ne treba. Sestrin muž ga ima, a ona ga koristi. Što je to?




Sanjaš da stojiš u tunelu, s jedne strane vidiš svjetlo a s druge juri vlak.
Šta ces uciniti?




Jedno jato kaze drugome: dajte nama jednu pticu pa ce nas biti dvostruko
vise nego vas, a drugo jato kaze prvom dajte vi nama jednu pticu pa ce nas
biti jednako. Kolko ima ptica u kojemu jatu?




Što je teže: 1kg sijena ili 1 kg željeza?




Pocetak sam tuge, kraj bolesti, bez mene nitko nije sretan, ali u svakoj sam
patnji, svakoj opasnosti, ali nikad u nevoljama. Nema me ni u proljece, ni u
jesen, ni zimi - ali ljeto bez mene nije ljeto !!!!!!!




Uvijek sam iste boje, ali ne iste velicine. Zalijepljena sam za zemlju, ali mogu
i letjeti, i to samo u suncanim danima, a ne kad je kiša!!!




Sto ide gore a u isto vrjeme ide dolje?
u isto vrjeme ide prema nebu i prema zemlji




Ide nekoliko gusaka...ide jedna za drugom...koliko ih je?




"Ja Vam garantiram," kaže prodavac u pet shopu, " da ce ova papiga ponoviti
svaku rijec koju cuje." Kupac je donio papigu i shvatio da papiga ne ponavlja
ni jednu rijec. Medutim prodavac nije lagao. Kako je to moguce?




Ivan je šetao 20 minuta po kiši da mu se nije smocila ni jedna vlas na
glavi. Nije nosio šešir, nije je imao kišobran i glava mu s nicim nije bila
pokrivena. Odjeca mu se smocila, kako se to dogodilo?



______________________________________________________________________________
Povezani postovi=>
Zagonetke

utorak, 11.11.2008.

Podijeli s drugima: | | | | | | |

----------------------------------------------------------
Komentari (4) - Link posta - Idi na vrh bloga

Prevedi blog =>

Pretraži blog ili web =>
Web lynks.blog
Predloži temu, komentiraj =>
Posjeti po zemljama =>
free counters

| Početna | Prijatelji | Podrška | Zahvala | Pravila | Razmjena | Info |

Copyright © 2008-2011 lynks.blog.hr