Prijava na blog.hr =>
Korisne stranice =>

Izrada Web Stranice i Bloga - Tutoriali za početnike

Tutoriali o Izradi Web Stranice i Bloga

Serije, filmovi i crtići

Zarada na internetu

20+ centa na dan

Logiptc stranica

Podijeli blog s drugima =>
Razni alati =>
Page Rank Check
eXTReMe Tracker
__________________I__Z__B__O__R__N__I__K__________________

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
i dobrodošlicu želim tebi, posjetitelju iz države koji si na dan u sati došao na moj skromni blog (i to na stranicu ). Došao si sa: . Nadam se da ce ti ovaj blog pomoci na neki nacin. Ovo je tvoja posjeta te si jedan od posjetitelja koji su trenutno na blogu i trebalo je sekundi da se blog otvori. Slobodno opet navrati.

Razni načini internet zarade

Ovdje ce biti opisani različiti nacini internet zarade. Ovi nacini nisu svi provjereni s moje
strane ali isplačuju redovito svoje članove. Možda pronađete i svoj tip internet zarade, tj.
možda nešto što radite svaki dan na internetu možete i unovčiti.

1. Paid To Click
http://www.neobux.com/
Jedan od najlakših načina internet zarade. Plačeni ste da klikate na reklame, i to 1 cent po kliku.
Nije puno ali cent po cent i evo dolara. Još ako nagovorite prijatelje da se registriraju preko vas
dobivat čete i dio njihove zarade. Svi koji se bave internet zaradom su vjerojatno počeli s ovim
tipom zarade.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★★★
Moja isplata: prva, druga, treca, cetvrta...


2. HYIP
http://www.cherryshares.com/
Najrizicniji nacin zarade ali s mogucnošce velike zarade (puno možete izgubit ali puno možete
i dobit). Uglavnom radi se o tome da uložite nešto novaca i nakon odredenog vremena dobijete
više novca nego što ste uložili. Na vecini stranica dobijete 120% uloženog nakon 5 dana ili
145% uloženog nakon 10 dana. Takve stranice vecinom su kratkog vijeka i treba rano uložit
(dok je stranica nova) i rano se povuci. Na ove tipove stranica nikad ne ulažite više od
onoga što nemožete izgubit.

cherryshares
Potrebno ulaganje: da
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

3. Traffic Exchange
http://www.easyhits4u.com/
Tip zarade na kojoj cete potrošiti najviše vremena za ne baš puno novca ali stranica koju cu
ovdje predstavit je najpouzdanija od takvog nacina zarade. Uglavnom ovaj nacin zarade je
dosta slican PTC zaradi, i ovdje isto klikate na druge stranice ali sve stranice se listaju
u jednom tabu i vrijeme koje je potrebno provesti na stranici je manje. Stranica koju cu
ovdje predstavit je najpoznatija od tog tipa zarade te cu opisat kako ona funkcionira, ali i
druge stranice toga tipa zarade u principu rade na slican nacin. Na ovoj stranici ste placeni
0.3$ za 1000 stranica koje ste posjetili s time da nakon odredenog broja stranica posjecenih
u danu dobivate razne bonuse. Uz to što za 1000 posjecenih stranica dobivate novce uz to
dobivate i kredite koje možete iskoristiti da bi dobili posjetitelje za neku svoju stranicu
(za 1 stranicu koju ste posjetili dobivate 1 kredit, tj. 1. posjetitelja za nekusvoju
stranicu). Uza sve to dobivate i 0.1$ za svakog clana koji se registrira preko vas i posjeti
barem 100 stranica.

Popular 1:1 Traffic Exchange
Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★★☆
Moja isplata: prva

4. File Sharing
http://www.ziddu.com/
Ukratko, uploadate neki fajl i za svaki download dobivate novce. Uz to dobivate i novce ako
se netko prijavi preko vas i uploada neki fajl. Za 1000 downloada dobivate 1$ a isplata je
nakon 5$ na Paypal.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: nema

5. Picture Sharing
http://www.shareapic.net/
Slicno kao i File Sharing samo što je ovdje rijec o slikama. Za svaki pogled na neku vašu
uploadanu sliku dobivate novac. Ali posjete iz razlicitih zemalja se razlicito placaju,
najviše se placa za posjetitelje is SAD-a, Engleske, Kanade i sl. Najviše što možete dobit
je 0.22$ za 1000 pogleda na vašu sliku, ali za posjete iz Hrvatske je znatno manje.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

6. Link Sharing
http://adf.ly/
Radi na istom principu kao i File Sharing i Picture Sharing, samo što ste ovdje placeni ako
netko klikne na vaš link. Isto kao i Picture Sharing, najviše ste placeni za posjete iz
SAD-a, Engleske i sl. a za posjete iz Hrvatske je nešto manje. Isplata je nakon 5$ na Paypal
ili Alertpay.



Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★★★
Moja isplata: prva, druga

7. Paid Per Click Advertising
http://www.bidvertiser.com/
Ako imate dobro posjeceni blog i uz to na engleskom jeziku onda je ovo prava stvar za vas.
Samo postavite oglase na svoju stranicu i gledajte kako se zarada povecava. Ovaj nacin zarade
je slican Googleovom AdSensu ali bez oštrih pravila i s isplatom na Paypal. Ali opet kao što
je i sa ostalima nacinima zarade, ako imate blog na hrvatskom jeziku a uz to i sa malom
posjecenošcu ne ocekujte veliku zaradu (ako je uopce i bude).


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★★☆
Moja isplata: nema

8. Matrix Earning
http://www.kkmatrix.com/
U ovom tipu zarade ste placeni kada se netko registrira preko vašeg linka i plati "clanarinu".
Ali i vi takoder morate platiti "clanarinu". Tako matrix i funkcionira, netko se registrira
preko vašeg linka i uplati novce, a vi dobivate odredeni dio te uplate. Ali to nije sve,
dobivat cete i odredeni dio novca od referrala vašeg referrala i od referrala od referrala
vašeg referrala itd. nekoliko nivoa duboko zavisno od stranice do stranice.


Potrebno ulaganje: da
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

9. Refback offers
http://refbackbank.com/
U ovom tipu internet zarade radi se o tome da se registrirate na PTC stranicu preko nekoga
te da vam on placa postotak zarade koju dobije vašim klikom. Taj postotak se obicno krece
izmedu 70-100%. Iako skoro svi forumi koji se bave PTC zaradom imaju odredeno mjesto
samo za refback ponude, postoje i stranice koje se bave iskljucivo time. A jedna od njih je i
ova stranica u nastavku.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

10. Paid To Do Jobs
http://microworkers.com/
Na ovoj stranici ste placeni za obavljane raznih poslova. Neki od najcešce postavljanih
poslova su: napiši post o nekoj stranici, stavi link na svoju stranicu, registriraj se na
neke stranice, prati na Twitteru i dr. Ali vecina poslova zahtjeva da imate blog/stranicu
na engleskom jeziku s Page Rankom 2+.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: nema

11. Paid To Read Emails
http://www.donkeymails.com/
Ovdje ste placeni da citate email-ove. Ali na stranici koja je navedena u nastavku još imate
PTP (Paid To Promote), PTC (Paid To Click), PTSU (Paid To Sign Up) i još neke druge nacine
za zaradu, no glavni oblik zarade je Paid To Read Email.

DonkeyMails.com: No Minimum Payout
Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

12. Paid To Promote
http://www.paid-to-promote.net/
Vrlo jednostavno, zaradujete novce kada netko klikne na vaš referral link. Nema neke vece
razlike od PTP-a na PTC stranicama, samo što stranica koja je navedena u nastavku se bavi
iskljucivo s PTP-om. A uz to na ovoj stranici se ne broji promet iz svih zemalja, kao i inace
najbolje se placa promet iz USA, UK i Canada.

Get paid To Promote at any Location
Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

13. Paid To Play
http://www.prize.com/
Možda i najzabavniji nacin internet zarade, placeni ste da igrate igrice. Na stranci koje je
navedena u nastavku imate veliki izbor igrica, poput Break Out, Bubble Shooter, Fish Eat Fish,
Mahjong, Mini Golf, Pacman, Snake, Tetris i druge. Ali placeni ste samo kada igrate protiv
drugih i pobijedite ili imate najviši rezultat dana u nekoj igri. Dobra stvar je da cete
dobiti 5$ pocetnog uloga, jer nemožete igrati protiv drugih ako ne uložite odredeni iznos.
Takoder cete na prvo ulaganje dobiti i bonus (npr. ako uložite 5$ sa svoga Paypal racuna
dobit cete još 5$ dodatno). Loša strana ove stranice je da morate uložiti jednom u stranicu
da bi mogli zatražiti isplatu. Takoder isplacuju samo na Paypal te vas traže neki dokument
za identifikaciju kada zatražite isplatu.


Potrebno ulaganje: da
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: prva

14. Paid Per Install
http://loudmo.com/
U ovom tipu zarade ste plačeni kada netko instalira program preko vašeg linka. Plačaju i do
1.5$ po instaliranom programu (ali za Amerikance, za Hrvate je to puno manje 0.03$ po
instaliranom programu). Nema baš preveliki izbor programa koje možete promovirati a i isplata
je na 100$ pa ova stranica baš nije za svakoga.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

15. Pay Per Search
http://scour.com/
Pay Per Search zarada je tip internet zarade gdje ste plačeni za ono što ustvari radite svaki
dan, a to je pretražujete internet. Takva zarada nije velika, 1 bod za pretragu, 2 za glasanje,
i 3 za komentar. Kada skupite 6500 bodova to vam je 25$. Ne baš velika zarada ali uz par
aktivnih referrala svakodnevna aktivnost vam može postati isplativa.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

16. Paid To Post
http://www.mylot.com/
Na ovoj stranici ste plačeni za postavljanje tema, diskusiju tema, pisanje komentara i slično.
Ustvari za ono što obično radite na nekom forumu ili blogu.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: nema

17. Paid To View Video
http://www.paid2youtube.com/
U ovom tipu zarade ste plačeni za gledanje, komentiranje i ocjenjivanje videa. Također ste
plačeni ako pratite nečiji video kanal.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

18. Paid To Complete Offers
http://www.prizelive.com/
Ovo je jedan od najboljih načina za zaradu, ali ne baš za stanovnike Hrvatske. Uglavnom ovdje
ste plačeni za obavljanje raznih ponuda, poput ispunjavanja anketa, registracija na stranice,
downloada softwarea i dr. Najbolje plačene ponude zahtjevaju neko ulaganje s vaše strane ali
sav uložen novac se obično isplati ulagati. Još ima drugih načina za zaradu poput igranja
igrica, ali najčešće za područje hrvatske nema previše mogučnosti zarade.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: nema

19. Affilate zarada
http://www.clickbank.com/
Tip internet zarade s mogucnošcu velikog profita, ali ne ako ciljate na Hrvatsku i okolne zemlje.
Ukratko vi ste posrednik izmedu prodavaca i kupca, tj. promovirate neke proizvode (najcešce su to
neke online stvari poput e-books) i za svaku ostvarenu prodaju dobivate proviziju.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: nema

20. Paid To Do Surweys
http://www.cpalead.com/
Još jedan tip internet zarade koji baš nije najbolji za područje Hrvatske, ali na stranici koja
je navedena vi nemorate raditi nikakav posao, samo postaviti kod na svoju stranicu i pustite da
posjetitelji vaše stranice rade posao za vas. A posao koji će raditi će biti tipa ispunjavanja
anketa i sličnih poslova.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: nema

21. SMS zarada
http://hr.fortumo.com/
Ovaj tip zarade ima veliku perspektivu zbog jednostavnog razloga, skoro svi danas koriste
mobitel. U ovom tipu zarade ste plačeni kada netko pošalje sms na broj kojeg vam dodijele.
Slično kao i brojne reklame na televiziji za razne aplikacije za mobitel. A ako se registrirate
preko postavljenog linka dobit čete i 5 eura bonusa.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

22. Paid To Type
http://www.pixprofit.com/
Ovaj tip zarade vam plača da prepisujete znakove (slova ili brojeve) sa slika, slično onome što
obično imate kada se logirate/registrirate na neku stranicu. Stručan naziv za to je Captcha Entry.
Iskreno, nemam pojma kakvu oni korist imaju od toga ali plačaju $1 za 1000 unosa, što nije puno,
ali ako nemate što za raditi na internetu ovako malo možete izgubiti vrijeme.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

23. Forex Trading
http://www.etoro.com/
Forex Trading je trgovina valutama. Može se puno zaraditi ali i puno izgubiti. Uglavnom kupujete
neku valutu u odnosu na drugu (pr. EUR/USD = 1.394), te prodajete kada je njihov odnos veči (pr.
EUR/USD = 1.414). Ako je odnos manji onda ste na gubitku.


Potrebno ulaganje: da
Moja ocjena: ★★☆☆☆
Moja isplata: nema

24. Paid To Surf
http://www.cashgopher.com/
Ovdje ste placeni da radite što upravo sada radite, da normalno surfate internetom. Samo trebate
instalirati jedan program i surfati internetom kao što to inace i cinite. Nedostatak je što vam
taj program može usporiti rad racunala.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★☆☆
Moja isplata: nema

25. GDI biznis
http://website.ws/
GDI, ili Global Domains international je americka firma koja se bavi prodajom .WS domena. Za $10
mjesecno dobivate svoju vlastitu .ws domenu, i mogucnost uclanjivanja novih ljudi. Sa svakim novim
clanom kojeg vi pošaljete (a koji kupi svoju domenu) vi dobivate $1. Ako taj novi clan pošalje
jednog novog clana (a koji kupi svoju domenu) i vi takoder dobivate $1, i tako 5 nivoa duboko.
Ukratko, ovdje se radi o prodaji domena, potrebno je ulaganje (10$ na mjesec), i ako nemožete
pronaci osobe koje su spremne platiti $10 za domenu onda vam ovo nije isplativo raditi.


Potrebno ulaganje: Da
Moja ocjena: ★☆☆☆☆
Moja isplata: nema


26. Paid To Sign Up
http://paidtoreg.com/
Ovdje ste plačeni da se registrirate na neke stranice/forume preko tuđih referral linkova. Ovaj
način zarade postoji i kao posebna sekcija na aurora stranicama, ali stranica navedena ovdje se
bavi isključivo PTSU zaradom stoga i zaslužuje posebno predstavljanje. Kod registracije na neke
stranice se od vas očekuje i dodatna aktivnost poput postanja nekoliko postova, ili klikanja
nekoliko dana na PTC stranicama te slično tome.


Potrebno ulaganje: ne
Moja ocjena: ★★★★☆
Moja isplata: nema

______________________________________________________________________________
Povezani postovi=>
Pouzdane PTC stranice

utorak, 08.06.2010.

Podijeli s drugima: | | | | | | |

----------------------------------------------------------
Komentari (0) - Link posta - Idi na vrh bloga

Prevedi blog =>

Pretraži blog ili web =>
Web lynks.blog
Predloži temu, komentiraj =>
Posjeti po zemljama =>
free counters

| Početna | Prijatelji | Podrška | Zahvala | Pravila | Razmjena | Info |

Copyright © 2008-2011 lynks.blog.hr